رباط کریم | حضور رئیس بهزیستی در گردهمایی معرفتی خادمین و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه پرند

گردهمایی معرفتی خادمین و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه پرند به مناسبت پنجم مرداد، روز نماز جمعه با حضور اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند و برخی از مسئولان از جمله رئیس بهزیستی شهرستان رباط کریم در مصلی نماز جمعه پرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، کاظمی در گردهمایی معرفتی خادمین و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه پرند به مناسبت پنجم مرداد که همزمان با گردهمایی سراسری اظهار کرد: برای نخستین بار طی این چند سال گردهمایی معرفتی خادمین و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه در شهر پرند برگزار شد و توانستیم از خادمان و زحمت کشان در ستاد نماز جمعه شهر تجلیل کنیم و خداقوتی به آنها بگوییم.

وی با اشاره به خصوصیات نماز جمعه و توجه به خدا و حضور مردم، افزود: دو عامل اساسی حیات طیّبه را نماز جمعه به هم وصل کرده است، یکی ذکرالله، یکی حضور مردمی که این توجه به خدا و ذکر دسته‌جمعی موجب میشود که برکات و آثار ذکر بر دسته‌جمع و اجتماعات مردم نازل بشود و این، همان ذکر کثیر نماز جمعه است.

امام جمعه پرند در دیدار با خادمین و اعضای ستاد نماز جمعه پرند یاداور شد: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است و برای پویایی و زنده نگه داشتن این قلب فرهنگی شهر باید تلاش کرد.

وی تصریح کرد: خدمت به نماز جمعه، خدمت به دین و تقواست؛ چون نماز جمعه برای گسترش تقوا و روح دینی در مردم است.

کد خبر 114090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد